WIADOMOŚCI

Whiting nie odwiedził jeszcze fabryki McLarena
Whiting nie odwiedził jeszcze fabryki McLarena
Wczoraj delegat techniczny FIA, Charlie Whiting, miał zaplanowaną wizytę w siedzibie McLarena w Woking, której celem było sprawdzenie legalności rozwiązania tylnego skrzydła.
baner_rbr_v3.jpg
Z powodu opóźnienia samolotu do wizyty jednak nie doszło. Jak się można domyślać Whiting odwiedzi fabrykę McLarena jak tylko będzie to możliwe. Być może nawet dzisiaj.

Ewentualna decyzja Whitinga wcale nie oznacza, że w Bahrajnie unikniemy protestów. Podobna sytuacja była spowodowana w ubiegłym roku za sprawą podwójnych dyfuzorów w bolidach Brawn GP, Williamsa i Toyoty.

Udostępnij ten wpis Udostępnij na Wykopie Udostępnij na Facebooku Udostępnij na X

14 KOMENTARZY
avatar
robtusiek

06.03.2010 13:44

0

Chce ich wziąć z zaskoczenia;) Poważnie to myślę że ten elastyczny spojler może przejść McLarenowi, choć w zeszłym sezonie podobne rozwiązanie chciała wprowadzić Toyota, która to po protestach zrezygnowała z tego rozwiązania.


avatar
dziarmol@biss

06.03.2010 14:05

0

po co ma ich odwiedzać ? jeszcze ktoś się dowie?? A tak kopertę dostanie pocztą ;-))


avatar
tamersF1

06.03.2010 14:26

0

@2 moze woli w wizce :)


avatar
tamersF1

06.03.2010 14:27

0

walizce*


avatar
jantar321

06.03.2010 14:38

0

dziarmol@biss - pocztą elektroniczna i nie na wlasny rachunek tylko na rachunek ciotki szwagra kuzynki córki


avatar
kolka

06.03.2010 15:13

0

gdzieś u Unów Burnów konto na hasło ;-)


avatar
Bari

06.03.2010 15:42

0

wracając do Toyoty, to wycofali się z tego po tym jak w qualu dostali DSQ i startowali z Pit Lane, w Australii


avatar
shad2pl

06.03.2010 18:26

0

@ 1. robtusiek: Jaki elastyczny spoiler? Tutaj chodzi o efekt "przeciągnięcia". Przy większej prędkości skrzydło traci siłę dociskową. Swoją drogą, nie wiedziałem że wcześniej tego nie stosowano. Do tej pory byłem pewien, że to podstawa przy sztywnej aerodynamice bo sztuczka jest prosta.


avatar
Xardas

06.03.2010 18:40

0

shad2pl A możesz to wyjaśnić jaka sztuczka i na czym to polega? A poza tym czy w regulaminie jest jakiś wymóg techniczny dotyczący sztywności elementów z jakich ma być wykonany bolid? Czy jest tylko opis "poetycki" dający dowolność interpretacji.


avatar
piotrek74

06.03.2010 19:58

0

BLA BLA BLA ,ciekawy jestem komu zrobią szlaban, jeżeli Mcl, Ferrari i Mercedes odpadają -to zostaje Reszta a na pewno polecą zakazy po pierwszym GP , jak ktoś z reszty będzie zagrażał IM


avatar
grzes12

06.03.2010 21:32

0

Whiting , tak jak to bywało w przeszłości , jak mówi TAK to czasem oznacza NIE ....


avatar
grzes12

06.03.2010 21:33

0

Nie , to było odwrotnie ... Z czymś innym mi się skojarzyło ....... heheh


avatar
shad2pl

06.03.2010 22:30

0

@ 9. Sztuczka wydaje się prosta w teorii. Nie jestem inżynierem od dynamiki płynów, ale chodzi o to by zaprojektować tak elementy, by przy określonej wysokiej prędkości siła dociskowa wytwarzana przez strugi je opływające zaczęła się wzajemnie równoważyć.


avatar
elin

07.03.2010 00:31

0

11. grzes12 - udała Ci się ta pomyłka ;-)))


zaloguj się, by pisać komentarze

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

zarejestruj się
LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu